Wednesday, August 29, 2012

I hate this... :(

Att jag inte ens kunde klara av en ynka dag? En enda jädra dag utan socker, vad är det med mig.. Jag måste ha rätt verktyg, jag ska börja skriva upp vad jag äter. En loggbok helt enkelt. Där finns det inte plats för mat med socker..

Jag hatar att vara sockerberoende, jag hatar att inte kunna äta normalt, jag hatar att inte kunna dricka ett glas coca cola utan att vilja ha ännu mer.. Jag vill inte ha det såhär längre, men det verkar inte spela någon roll hur mycket jag än försöker, så faller jag. Gång på gång..

Imorgon får det vara nog. Nu ska jag fan se till att klara av detta!

English:
 
That I could not even manage one measly day? A single damn day without sugar, what is it with me.. I must have the right tools, I'll start writing up what I eat. A logbook simply. There is no place for food with sugar..

hate to be sugar addiction, I hate not being able to eat normally, I hate not being able to drink a glass of coca cola without wanting to get even more.. I do not want it like this anymore, but it does not seem to matter how hard I try, so I fall. Again and again..

Tomorrow, enough is enough. Now I'm damn sure to do this!

No comments:

Post a Comment