Tuesday, August 7, 2012

i'm not dead...

Hejsan..

Har inte skrivit på hur länge som helst.. Har inte riktigt orkat skriva här.. Har inte varit så lätt att vara ifrån sockret.. Men förra veckan beställde jag två böcker. Sockerbomben och helhetsmetoden. Och fick medelande idag att dom hade kommit, så jag får se och hoppas på att dom hjälper mig en bra bit på vägen från mitt sockermissbruk.

Igår hade jag en underbar känsla, jag har massa glass i frysen, cola i kylen och ostbågar.. Känslan av att jag har så mycket att det räcker tills idag var underbar. Men en del utav mig vill inte alls ha det, medans en del utav mig inte vill sluta äta socker riktigt än..


A new pic of me for you all. =)



English:

Hi there..

Have not written in forever.. Have not managed to write.. Have not been so easy to be away from the suga .. But last week I ordered two books. Sugarbomb and Global Approach. I got a message on my phone today that they had come, so I can see and hope that they help me a long way from my sugar addiction.

Yesterday I had a wonderful feeling, I have lot of ice cream in the freezer, cola in the fridge and cheese doodles.. The feeling that I have so much to last until today was wonderful. But part of me would not have it, while a part of me does not want to stop eating sugar just yet..

No comments:

Post a Comment