Saturday, August 11, 2012

Today will be day 1!

Hej!

Igår renasde jag och min kille ut allt från frysen, kylen och skafferiet.. Och Det kändes skönt igår att äntligen var det gjort.. Men idag känns det så tomt på något sätt. Men idag ska bli dag 1, ska iväg till affären senare idag och köpa lite grejer. Grönsaker och sånt där!

Ska försöka att inte tänka på vikten så himla mycket.. Mest mer att sluta äta socker, fast jag har hängt fram kläder som sitter okej på mig, men skulle kunna sitta bättre... Så får jag se och hoppas att dom sitter bättre om 1 månad! :)

Jag vill om jag bara kan!


English:

Hello!

Yesterday threw me and my boyfriend all the sugar from the freezer, the fridge and pantry.. And I felt good yesterday that at last it was done.. But today, it feels so empty in any way. But today will be Day 1, will go to the store later today and buy some stuff. Vegetables and things like that!

I'll try not to think about the weight so much.. Most will stop eating sugar, but I've been hanging out clothes that are okay with me, but could sit better... How do I see and hope they fit better in 1 month! :)

I would if I could!

No comments:

Post a Comment